Što je digitalno oglašavanje?
Digitalno oglašavanje ili digitalni marketing je Vaš plakat, letak, reklama ili video postavljen na internet. U današnje vrijeme klasično oglašavanje je stavljeno u drugi plan jer je vrijeme koje potencijalni klijent provede online višestruko nadmašuje vrijeme provedeno uz televizor, radio ili gledajući reklame na cesti. Zato je bitno što bolje i kvalitetnije pozicionirati Vaš oglas na internetu.

Što možemo dobiti oglašavajući se na Googleu?
Postoji više benifita koji Vam mogu biti važni:Povećanje posjeta trgovini
- Kreranje oglasa koji privlače kupce do Vaše trgovine
- Istaknite Vašu trgovinu na kvartu, gradu, županiji ili državi
- Pozicionirajte se ispred konkurencije
Povećanje telefonskih poziva
- Kreranje oglas sa Vašim brojem telefona
- Mogučnost direktnog zvanja sa gumbom „klikni za poziv“.
Potaknite posjete web stranici
- Kreiranje oglasa koji usmjeravaju korisnike na vašu web stranicu
- Povećajte online prodaju
- Povećajte prijave na newsletter

Proračun određujete sami.
U mogučnosti ste postaviti mjesečno ograničenje proračuna i ne morate ga nikada premašiti. U bilo kojem trenutku možete prilagoditi potrošnju ili ju pauzirati.
Vrste kampanja
Pretraživačka kampanja
- Svaki dan na Googleu se pretražuju milijarde pojmova
- Upotrijebite oglas ciljan za pretraživačku mrežu
- Budite sigurni da će potencijalni klijenti primjetiti Vašu tvrtku, uslug ili će poduzeti neku radnju
Kampanja na prikazivačkoj mreži
- Dosegnite više korisnika na više mjesta
- Prikazivačka mreža ima doseg od 90% internet korisnika širom svijeta
- Milijuni web stranica, blogova, stranica sa vijestima
- Google web lokacije kao što su Gmail i You Tube
Videokampanja
- Video je lijep način za ispričati svoju priču
- Privucite potencijalne klijente dok pretražuju ili gledaju videozapise a You Tube-u
- Povećajte svijest o Vašem brendu pomoću videooglasa